Powered by Blogger.

IZINKAN SAYA MENJADI TENTERANYA..


Alhamdulillah..segalanya sudah berakhir..

Walaupun masalah yang berkaitan dengan rumah sudah selesai seminggu yang lepas, tapi ruang kesempatan untuk saya menulis di alam maya ini tidak mengizinkan.

Apa pun saya tidaklah hendak kembali menceritakan secara details bagaimana masalah yang kami bersama hadapi di selesaikan.

Ringkasnya, semuanya adalah pertolongan dari Allah..

Terima kasih Ya Allah………!!

Saya kini berada di Malaysia. Bercuti selama 3 bulan. Nak kata bercuti dengan istilah ‘bercuti’ yang di fahami tidaklah juga, kerana saya dalam proses berusaha mencari ‘nilai ihsan’ dari hamba ilahi yang bernama insan bagi meneruskan pengajian di Jordan.

Kepada sahabat-sahabat yang mempunyai link ataupun kenalan yang berbaik hati untuk membantu bolehlah menghubungi saya seperti berikut.

No H/P : 013-2041346

Alamat rumah : No 20 Jalan Todak, Taman Sri Tenggara, 34200 Parit Buntar, Perak.

No Akaun BSN : 08900290000570

No Akaun MayBank : 158417052969

Dengan rendah hati, moga Allah saja yang layak membalas kalian dengan rahmat pahala dan nikmat syurga..

Izinkan saya menjadi ‘TenteraNYA’ di masa hadapan kelak….
Posted by Uwais Qarny at 9:12 PM

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP